האנטישמיות שוב בכותרות אחרי ההישג של השמאל הקיצוני בבחירות לפרלמנט הצרפתיתוצאות בחירות 2022 בצרפת וההשפעה על הקהילה היהודית בצרפת

שבועיים מפרידים בין הסיבוב הראשון והשני של הבחירות לנשיאות. התוצאות של הסיבוב השני כבר ידועות : מקרון ניצח בפער גדול (אם כי פחות גדול מהפעם שעברה, בבחירות 2017) אך מארין לה פן זכתה להישג הכי גדול בתולדותיה. אבל עם כל הכבוד לסיבוב השני, דרמה פוליטית אחרת לגמרי החלה כבר במהלכו.

הערכות בתקשורת הצרפתית : מנהיג השמאל הקיצוני יכריז הערב על מועמדותו

על פי הפרסומים בכלי התקשורת הצרפתיים, ז'אן לוק מלנשון, מנהיג השמאל הקיצוני בצרפת, צפוי להיות הערב אורח מהדורת החדשות המרכזית של השעה 20:00 (21:00 שעון ישראל) בערוץ הטלוויזיה המסחרי TF1 (ערוץ 12 של הצרפתים) ובהזדמנות הזו להודיע על כוונתו להתמודד בבחירות הקרובות לנשיאות צרפת בשנת 2022.

הבלוג חוזר • המערכה על הבחירות הבאות לנשיאות כבר התחילהמארין לה פן עדיין כאן. הרחוב רותח. המהפכה הצרפתית השנייה בדרך ?

היום, לאחר יותר משלוש שנים בצרפת, הרגשתי שהגיע הזמן לחזור. מארין לה פן עדיין כאן. היא לא מחמיצה הזדמנות ללכת למקרון על הראש ונערכת כבר עכשיו לבחירות הבאות לנשיאות. גם הרחוב הצרפתי מאוד לא שקט – האפודים הצהובים הבעירו את השאנז אליזה, הצעה לרפורמה מקיפה במערכת הפנסיה נענתה בהשבתה כמעט מוחלטת של התחבורה הציבורית למשך יותר מחודש, פיגוע הטרור הבא הוא רק שאלה של זמן, שיטפון המהגרים לא נפסק. האנטישמיות כבר מזמן הפכה לשגרה.

לא רוצים לפספס את הפוסט הבא ?

עקבו אחר הבלוג בפייסבוק ובטוויטר !